Nog 2 weken! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Rongen - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Rongen - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Door: Anne Rongen

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

Lieve lezers,

Nog maar 2 weekjes en dan ga ik al naar Manila! Dat schiet echt ongelooflijk op, kan haast niet meer wachten...
Ben er nog niet helemaal klaar voor, dat niet.... Mijn visum is aangevraagd, maar ik moet nog ergens tijd gaan vinden om m'n paspoort mét visum weer op te hale in Amsterdam. Misschien is het toch allemaal ietwat krap ingepland, typisch Anne zullen we maar zeggen ;-).

Dan het volgende dilemma, zal ik met een koffer of backpack gaan? Voor de eerste 2 maanden is het handiger als ik met koffer ga dan kan ik bloesjes en jasjes tenminste netjes vervoeren. Maar ja daarna komt Arjen en gaan we samen reizen, dan is een backpack weer handiger...

Die keuze moet ik dus nog maken, maar de volgende vraag is:
Wát stop je allemaal ín die koffer/backpack?? Behalve de "nette" kleding heb ik natuurlijk ook weer allemaal lekkere chilloutfits nodig. Dus jurkjes, rokjes, korte broekjes, shirtjes, bikini,..... hmmm hellup ik vind 2 weken vakantie al niet te doen laat staan 3 maanden weg voorbereiden.

Kortom ik heb echt zeer wereld schokkende problemen om mee te dealen de komende 2 weken, maar daar kom ik wel weer overheen maak je geen zorgen!

Wat ik overigens wél al geregeld heb is een woordenboekje Filipino, dus ik kan me in ieder geval verstaanbaar gaan maken. Jammer dat ik geen boekje van Manila zelf kan vinden, maar met de lonely planet van Maaike ga ik een heel eind komen denk ik zo.

1 maart ga ik nog gezellig met Arjen naar het Olympisch stadion genieten van NK schaatsen om de volgende dag in het vliegtuig te stappen naar het tegenovergestelde klimaat: de warmte tegemoet!

Liefs,
Anne

  • 14 Februari 2014 - 20:48

    Fieke:

    Ja, dat is inderdaad een erg herkenbaar probleem: hoe neem je al je kleding mee?! Succes met pakken meid en heel veel plezier en succes met alles daar mocht ik je niet meer spreken. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 7918

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 18 Mei 2014

De laatste stage

Landen bezocht: